пятница, 2 декабря 2011 г.

Шалена п'ятниця


Сьогодні  в мене був важкий день. Взагалі, я була повинна провести урок української мови і урок літератури. Але мене попросили переставити уроки і провести класну годину. Класна година пройшла не на вищому рівні. Це моя помилка. Види роботи,що я підібрала, були складними для 7го класу. Я не врахувала їх вікових особливостей і втратила з ними зв'язок. Класна година була завершена як партійні збори, бо інакше, я не змогла б  утримувати дисципліну до кінця уроку.
Далі більше))) Після уроку, у коридорі, мене спіймала завуч і попросила провести класну годину у 8му класі, бо немає вчителя біології. Урок пройшов на ура)) Матеріал, який я підібрала, зрозуміли учні 8го класу і подякували мені за урок, а одна дівчина намалювала мені трояндочку на папері))). Так, що своєї працею я заришилася задоволена. Але це ще не все. Через урок у мого 7-а класа повинна була бути біологія, але вчителя нема і мене попросили провести урок. на цьому уроці я дала їм нову тему "Прислівник як частина мови". Вони працювали активно і вели себе спокійно. Далі за розкладом на 7му уроці ми мучили образ Михайлика з твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять». Це був жах)))) Діти прийшли з фізкультури шалені, які там гуси-лебеді))) Це був не урок, а бій. Бій за їх увагу, і одночасно , бій з моїм небажанням викладати літературу. Дуже складно. Але, на щастя, шалена пятниця скінчилась))

3 комментария:

  1. А Ігор пише,що подібний урок пройшов на ура. Може варто іноді обговорювати майбутні уроки один з одним, ділитися знахідками. Ви ж усі зараз даєте одній й ті ж уроки тільки в різних школах.
    а що ви не бажаєте давати уроки літератури - прикро й дивно. Я знаю, що з літературними творами ви можете працювати, і бажання відчувати учнів, їх настрій у вас є. А література - це мистецтво, спілкування душ, особистостей. використовуйте твір як привід для чогось важливого. А коли ви поичнаєте декларувати своє небажання, то самі перед собою муруєте стіну, а потім можньо її долаєте, і незавжди вдало. Може спробуйте інший підхід?

    ОтветитьУдалить
  2. Олена Анатоліївна
    звичайно спробую, не буду ж я усі 6 уроків літератури мучити дітей своїм небажанням)))

    ОтветитьУдалить
  3. Вже тиждень пройшов від тої шаленої пятниці. І що змінилося?

    ОтветитьУдалить